تاريخ انتشار : ١٦:١١ ٣/٢/١٣٩٢

قیدار، قابل توجه نام‌زدها! متنی از جناب امیرحسین انبارداران
 چقدر احساس می کنم آدمهای مطرح این روزها در همه حوزه ها بالاخص در عرصه سیاست و ورزش لازم است رمان زیبای "قیدار" رضا امیرخانی را بخوانند.

 

روزگار طوری شده که آدم احساس می کند برای تنفس جرعه ای جوانمردی باید خودش را به خواب بزند بلکه خواب فتوت و جوانمردی را ببیند....نه این که فکر کنید همه چیز را خیلی سیاه می بینم...نه...راستش بعضی وقت ها دلم از برخی نامرادی ها می گیرد..البته نه برای خودم که یکسره با خودم این مهم را تمرین می کنم که فقط امیدم به خدا باشد و به لطف حضرتش وامدار کسی هم نیستم چه برسد به ناکسی!

الغرض...دلم که می گیرد رمان بسیار دلنشین "قیدار" را می خوانم و به همین خاطر نمی دانم تا به حال آن را چند مرتبه خوانده ام.

"قیدار" بیش از هر چه به نویسنده اش شباهت دارد....چه...به لطف خدا و به حرمت علیکی که رضا امیرخانی همواره به سلامم داده است همیشه احساس می کنم خود رضا امیرخانی شخصیت در سایه قهرمان رمان خود است.

این نویسنده برجسته روزگار ما بیش از آن که یک نویسنده باشد یک انسان شریف است و یک جوانمرد است به همین خاطر ترجیح می دهم در حد وسع خودم "قیدار"ش را معرفی کنم.نمی دانم تا الان چند نوبت توسط نشر افق منتشر شده است اما من کتاب نوبت سوم انتشار آن را دارم و قیمتش هم ۹۰۰۰تومان است.

این روزها که به لطف احساس تکلیف برخی رجلی که خود را سیاسی می دانند هوای تنفس تنگ است و نیز به لحاظ برخی مسائلی که آدم در عرصه هایی مثل ورزش می بیند "قیدار" مثل نسیم روح آدم را به تنفس وامی دارد لذا توصیه می کنم هر کسی احساس تکلیف کرده تا برای مملکتش کاری بکند قبل از هر چیز "قیدار" رضا امیرخانی را بخواند.

راستی....یادم آمدم...آنهایی که در روزهای گذشته با ناجوانمردی محض و به خاطر چند کلیک بیشتر و یحتمل صعود رتبه سایت شان در الکسا چوب نامردی به آبروی یکی از زنان بازیگر کشورمان زدند هم "قیدار" را بخوانند.

"قیدار" حکایت فتوت و جوانمردی است.توصیه می کنم جوانمردانی که احساس تکلیف کرده اند و کاندیدای ریاست جمهوری شده اند هم قبل از هر حرکتی "قیدار" را یک دور بخوانند.


در همين رابطه :
 ماخذ: وبلاگ نشر مجنون

  نظرات
نام:
پست الکترونيک:
وب سايت / وب لاگ
نظر:
 
   
 
   
   صفحه نخست
   يادداشت
   اخبار
   تازه ها
   يادداشت دوستان
   کتابها
   درباره نويسنده
   تيراژ:٨٦٠٢٥٠
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 

 
بازديد کننده اين صفحه: ٩٧٣١
.کليه حقوق محفوظ است
© CopyRight 2008 Ermia.ir & Amirkhani.ir
سايت رسمي رضا اميرخاني
Because when the replica watches uk astronauts entered the replica watches sale space, wearing a second generation of the Omega replica watches, this watch is rolex replica his personal items.