تاريخ انتشار : ١٣:٠ ٣/٥/١٣٩٠

عذرخواهی رسمی مدیرمسوولی که متن مجله‌اش را نمی‌خواند!
توضیح سایت ارمیا: البته به‌تر است که این مقام مسوول متن عذرخواهی‌ها را کنار لوگوی مجله ذخیره کند تا با این سیاق تولید محتوا هر شماره کار شود! این شماره نیز توهین‌هایی به استاد مصطفا ملکیان شده است که جدا مایه‌ی تاسف است برای مجله‌ای که عنوان "فرهنگ عمومی"! را یدک می‌کشد.
عذرخواهی رسمی یک مقام مسئول از مصاحبه جنجالی علیه مهدی شجاعی
فرهنگی - دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور بعد از 2 ماه از مصاحبه جنجالی رضا رهگذر عذرخواهی کرد.

به گزارش «24»، منصور واعظی، رییس نهاد کتابخانه‌های عمومی و دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، در جدیدترین شماره از ماهنامه «فرهنگ عمومی» رسما از خوانندگان و سیدمهدی شجاعی به خاطر گفتگوی ماهنامه متبوعش با محمدرضا سرشار عذرخواهی کرد.

بنابراین گزارش، وی در سرمقاله شماره جدید خود نوشته است: «فرهنگ عمومی» در دوره جدید انتشار خود کوشیده و می‌کوشد تا فرصت و امکانی برای طرح آراء و نظرات همه‌ اهالی خانواده انقلاب که به ارکان پنجگانه برشمرده در پیش پایبندی و تعهد دارند، فراهم آورد.

درج برخی مقالات و گفتگوها و انتشار برخی گفتارها و مطالب نیز در همین راستا صورت گرفته و می‌گیرد. ما در «فرهنگ عمومی» خود را متعهد به حرکت در مسیر فرامین و رهنمودهای مقام‌معظم‌رهبری می‌دانیم و سلوک در این طریق را متضمن تاٌمین سعادت و رستگاری دنیا و آخرت و حفظ عزت ملی و استقلال و سربلندی و پیشرفت ملت ایران می‌دانیم و علیرغم داشتن مرزبندی قاطع با انواع گروه ها و افکار و آراء و دیدگاه های التقاطی، الحادی، لیبرالی،سکولاریستی، اومانیستی و ضدانقلابی، مبنای حرکت و تعامل خود با نیروهای انقلابی و ولایتمدار را بر همکاری توام با سعه صدر قرار داده‌ایم. بر این اساس از عزیزان و دوستان جبهه خودی می خواهیم تا اگر به برخی رویکردها و یا مطالب منتشره در نشریه انتقادی دارند، آن را با ما در میان گذارند، ما خود را متعهد به درج آراء آنها و درصورت لزوم ورود به گفتگوی سازنده با آنها می دانیم.

وی در ادامه نوشته است: در شماره سوم دوره جدید «فرهنگ عمومی» گفتگویی با استاد رضا رهگذر منتشر گردید که متضمن نقدهایی بر برخی شخصیت های انقلابی و ولایتمدار از جمله برادر فرهیخته و اندیشمند عزیزم آقای سید مهدی شجاعی بود آنچه در آن گفتگو منتشر گردید دیدگاه های استاد رضا رهگذر(به عنوان یک نویسنده و منتقد متعهد و اصولگرای کشورمان) بوده و قطعاً بیانگر نظر اینجانب نبوده است و مطابق روال نشریه ما آماده انتشار دیدگاه های برادر عزیزمان آقای سید مهدی شجاعی و سایر عزیزانی که مورد نقد قرار گرفتند هستیم گرچه اگر مطلب فوق را قبل از انتشار دیده بودم اجازه انتشار این بخش از مطلب را نمی‌دادم.

وی در پایان یادداشتش نوشته است: ضمن عرض پوزش از کدورتی که ممکن است برای برخی از عزیزان پیش امده باشد، آمادگی خود برای انتشار هر نوع نقد و یا طرح دیدگاه در خصوص مطالب منتشر شده در ماهنامه را مجدداً بیان کرده و اعلام می‌داریم منتظر بهره‌مندی از مطالب و دیدگاه‌های دوستان متعهد و انقلابی هستیم.

به گزارش «24»، سرشار در گفتگو با شماره سوم فرهنگ عمومی، با حمله به رضا امیرخانی و رمان بیوتن او، درباره سید مهدی شجاعی گفته بود: «من به‌طور کلی او را داستان‌نویس نمی‌دانم. او نویسنده‌ای است که داستان‌های مذهبی‌اش - به تعبیر کسی- روضه‌های دینی است. یعنی شما اگر بخواهید از نظر ساختار این آثار را نقد فنی کنید تاب نقد نمی‌آورند. به نظر من قسمت‌های بزرگی از آثار داستانی‌اش بیشتر انشاءهای خوبی هستند که از قضا دختر دبیرستانی‌ها و در کل نوجوانان اهل ادبیات یا آنهایی که داستان را در معنی فنی آن نمی‌شناسند آن را دوست دارند. منتها شجاعی ذائقه قشر جوان مذهبی کمتر آشنا با ادبیات اصیل داستانی را می‌شناسد.

نکته قابل تامل اینکه رضا رهگذر، میهمان همیشگی مجله فرهنگ عمومی است و در شماره جدید نیز، در 16 صفحه و با 4 عکس متنوع در این مجله به بررسی ادبیات داستانی بعد از انقلاب اشاره کرده و به حدود هزار نویسنده پس از انقلاب اشاره کرده و نام چند تن از آنها را نوشته که اسم فرزند خود نیز در این لیست قرار دارد!
در همين رابطه :
. قسمتی از متن موهنی که باعث عذرخواهی شد
ماخذ: سایت 24

  نظرات
نام:
پست الکترونيک:
وب سايت / وب لاگ
نظر:
 
   
 
   
   صفحه نخست
   يادداشت
   اخبار
   تازه ها
   يادداشت دوستان
   کتابها
   درباره نويسنده
   تيراژ:٨٦٠٢٥٠
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 

 
بازديد کننده اين صفحه: ٨١٩٠
.کليه حقوق محفوظ است
© CopyRight 2008 Ermia.ir & Amirkhani.ir
سايت رسمي رضا اميرخاني
Because when the replica watches uk astronauts entered the replica watches sale space, wearing a second generation of the Omega replica watches, this watch is rolex replica his personal items.