تاريخ انتشار : ١٧:٥٤ ١٨/٢/١٣٨٨

24-24 سرلوحه‌ها؛ 17-17 بيوتن...
كليه‌ي كتبِ رضا اميرخاني در نمايش‌گاهِ كتابِ تهران موجود است. كتابِ جديدِ سرلوحه‌ها در راه‌روِ 24، غرفه‌ي 24 ، انتشارات سپيده‌باوران و آخرين رمانِ وي، بيوتن، در راه‌روِ 17، غرفه‌ي 17 نشرِ علم، به فروش مي‌رسد. رمان‌هاي منِ او و ارميا در غرفه‌ي سوره مهر واقع در انتهاي راه‌روِ 27 و كتبِ ازبه و ناصر ارمني در غرفه‌ي كتابِ نيستان واقع در راه‌روِ 14 غرفه‌ي 19 عرضه مي‌گردد. هم‌چنين داستان سيستان و نشت نشا در غرفه‌ي قدياني واقع در سالن كودكان و نوجوانان در معرضِ نظر مخاطبان قرار دارد.
هم‌چنين رضا اميرخاني در تاريخ 21 ارديبهشت، دوشنبه، ساعت 16 تا 18 در غرفه‌ي نيستان به سوالاتِ مخاطبان پاسخ خواهد داد. وي در تاريخِ 24 ارديبهشت، پنج‌شنبه ساعتِ 16 تا 18 در غرفه‌ي سوره مهر و در باقيِ روزها به تناوب در نشرِ علم، نشرِ سپيده‌باروان و پاتوقِ كتابِ نشرِ معارف حضور خواهد داشت.
ضمنا در ايسنا نيز آمده است

رضا اميرخاني با تجديد چاپ آثارش در نمايشگاه كتاب تهران حضور دارد.

 

به گزارش خبرنگار بخش كتاب خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اميرخاني كه همچنان به نگارش مقاله‌اي درباره‌ي مديريت نفتي در جمهوري اسلامي ايران مشغول است، از تجديد چاپ و عرضه‌ي برخي آثارش در بيست‌ودومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران خبر داد.

 

به گفته‌ي او، كتاب‌ «سرلوحه‌ها» تازه‌ترين اثر منتشرشده‌اش كه از نيمه‌ي فروردين‌ماه توزيع شد، از سوي نشر سپيده‌باوران براي نوبت دوم تجديد چاپ شده است.

 

كتاب يادشده مجموعه‌اي از مقاله‌هاي اميرخاني را در فاصله‌ي سال‌هاي 81 تا 84 دربر مي‌گيرد.

 

همچنين رمان‌هاي «بيوتن»، «ارميا» و «من او» و كتاب‌هاي «داستان سيستان» (10 روز با ره‌بر) و «نشت نشاء» به ترتيب براي نوبت‌هاي هفتم، سيزدهم، بيست‌وششم، هفدهم و چهاردهم تجديد چاپ شده‌اند كه در نمايشگاه عرضه مي‌شوند.
هم‌چنين خبرگزاري ايرنا نيز خبري در اين زمينه كار شده است:

کتاب "سرلوحه ها" نوشته "رضا اميرخاني" از سوي انتشارات سپيده باوران" در نمايشگاه کتاب تهران ارايه شد.

به گزارش روز يکشنبه خبرنگار فرهنگي ايرنا، اين کتاب شامل يادداشت هاي پراکنده سال هاي 81 تا 84 رضا اميرخاني است که هر هفته در نشريه الکترونيک لوح منتشر و وي تمامي اين يادداشت ها را در قالب يک کتاب گردآوري کرده است.
چرا لوح، از ميان گرد و خاک، کوچ بهاره عشاير قشقايي، بشاگرد و آينه خورشيدي، پيام بر بشاگرد، اگر او نبود تو چه کاره بودي، بم شهري که خم شد اما کم نشد، دفع افسد به افسد و پنجره ها، عنوان برخي از مطالب اين کتاب است.
کتاب سرلوحه ها در شمارگان سه هزار نسخه و با قيمت 42 هزار ريال براي اولين بار در نمايشگاه بين المللي کتاب تهران عرضه شده است.
از رضا اميرخاني پيش از اين کتاب "بيوتن" به چاپ رسيد که با استقبال کم نظير خوانندگان مواجه شد و در مدت کوتاه چندين بار تجديد چاپ شد.
اين کتاب حاصل تاملات نويسنده در سفر چند ماهه به آمريکا است که تصويري از زندگي مهاجران ايراني را نيز نشان مي‌دهد.
هفتمين چاپ رمان "بيوتن" از سوي انتشارات علمي اکنون در نمايشگاه کتاب تهران ارايه شده است.
بيست و دومين نمايشگاه بين المللي کتاب تهران از 16 ارديبهشت ماه در مصلي امام خميني (ره) آغاز شده و تا 26 ارديبهشت ماه ادامه دارد.





تصويري از وبلاگ طعم عسل
http://www.irane1404.com/UserFiles/armand/weblog/sarlohe.jpg

رضا امیرخانی؛ نمایشگاه کتاب تهران.


  نظرات
نام:
پست الکترونيک:
وب سايت / وب لاگ
نظر:
 
   
 
   
   صفحه نخست
   يادداشت
   اخبار
   تازه ها
   يادداشت دوستان
   کتابها
   درباره نويسنده
   تيراژ:٨٦٠٢٥٠
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 

 
بازديد کننده اين صفحه: ٦٤٨٣
.کليه حقوق محفوظ است
© CopyRight 2008 Ermia.ir & Amirkhani.ir
سايت رسمي رضا اميرخاني
Because when the replica watches uk astronauts entered the replica watches sale space, wearing a second generation of the Omega replica watches, this watch is rolex replica his personal items.