تاريخ انتشار : ١٣:٥٣ ١٦/٢/١٣٨٨

اولين نيمكت سپيد با حضور بيش از صد و پنجاه نفر از دانش‌جويان اميركبير
اولین جلسه نیمکت سپید با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان در آمفی تئاتر دانشکده عمران برگزار شد. این جلسه که راس ساعت ۱۷ آغاز گردید، با استقبال خوبی از طرف دانشجویان مواجه شد.
در ابتدای جلسه بحث با گفتگویی کاملاً متفاوت و در رابطه با آیات قرآنی که بر روی تصاویر مرتبط با مضمون این آیات پخش شد، آغاز گردید و در ادامه به سمت مدرنیته و سنت و به کارگیری مدرنیته در راستای وصول به اهداف و آرمانهای فرد کشیده شد.
پس از آن به بحث در مورد نویسنده انقلابی و نویسنده دولتی و تفاوتهای میان این دو پرداخته شد و مدت زمان زیادی در رابطه با این موضوع سپری گشت و جناب آقای امیرخانی خود را  نویسنده انقلابی که وظیفه سوار کردن مردم به قطار امام خمینی (ره) را دارد، معرفی کرد.
در بخش بعدی، یک انیمیشن پخش شد که مجری برنامه نظر آقای امیرخانی را در این رابطه جویا شد و ایشان از نظر دادن در مورد آن خودداری کردند و در کل نظر دادن به صورت دفعی و بدون فکر قبلی را بیهوده و کاری اشتباه برشمردند.
 حدود یک سوم از زمان جلسه به پرسش دانشجویی و نقد اثرات ایشان گذشت و جلسه در ساعت ۱۹:۳۰ پایان یافت.
در همين رابطه :
ماخذ: سايت اداره كل امور فرهنگي دانش‌گاه صنعتي اميركبير

  نظرات
نام:
پست الکترونيک:
وب سايت / وب لاگ
نظر:
 
   
 
   
   صفحه نخست
   يادداشت
   اخبار
   تازه ها
   يادداشت دوستان
   کتابها
   درباره نويسنده
   تيراژ:٨٦٠٢٥٠
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 

 
بازديد کننده اين صفحه: ٥٧٤٦
.کليه حقوق محفوظ است
© CopyRight 2008 Ermia.ir & Amirkhani.ir
سايت رسمي رضا اميرخاني
Because when the replica watches uk astronauts entered the replica watches sale space, wearing a second generation of the Omega replica watches, this watch is rolex replica his personal items.