تاريخ انتشار : ١٣:٤٢ ١٤/١٢/١٣٨٧

بنيانيان: وظيفه داريم اميرخاني هاي جديدي را هم معرفي كنيم
دكتر بنيانيان (رئيس حوزه هنري) در مصاحبه با روزنامه‌ي اعتماد ملي:
از طرفي ديگر به همان مقدار كه دوست داريم آقاي اميرخاني مطرح شود و كارشان مورد استقبال قرار گيرد، دوست داريم و وظيفه داريم اميرخاني هاي جديدي را هم معرفي كنيم. اما به قول شما آن ناشر بخش خصوصي يك محاسبه دو دو تا چهارتا مي كند و مي بيند الان كار جديد آقاي اميرخاني آماده است و به خوبي هم فروش مي رود و البته مانند ما در كنار اين اثر كارهاي متعدد و زيادي هم در نوبت چاپ ندارد. به هر حال بايد بگويم ما هم بسيار خوشحال مي شويم بچه مسلمان هايي مانند رضا اميرخاني اينچنين مطرح و موفق مي شوند. به هر حال بايد متاسفانه عرض كنم چون موضوع تربيت ديني به صورت جامع الاطراف آن در كشور مورد غفلت قرار گرفت الان شاهد اين واقعيت تلخ هستيم كه فرد وقتي در دولت است انگيزه كافي ندارد وقتي منافع شخصي اش مطرح شد پرتلاش مي شود در حالي كه بايد عكس آن باشد.
توضيح سايت: اولا اين‌گونه برچسب‌گذاري روي افراد قطعا شايسته نيست. معرفي اميرخاني  يعني چه؟! ثانيا اگر منظور از منافع شخصي، حق‌التاليف نويسنده است مي‌توانيم حقوق مديران را نيز جزو منافع شخصي ايشان حساب كنيم! فقط با اين فرق كه نويسنده حق‌التاليف درصدي‌ش را از مردم مي‌گيرد و مدير از نفت! و تا به حال نشنيده‌ايم حقوق مديران دولتي مثل حق‌التاليف نويسنده‌گان عقب افتاده باشد...

قسمت اول گفت‌وگو در سايت اعتماد ملي
آقاي بنيانيان، در همين رابطه يك مثال مي‌زنم. امسال در نمايشگاه بين‌المللي كتاب، اثر جديد آقاي رضا اميرخاني منتشر شده بود و ناشر آنكه خصوصي بود اين كتاب را به نمايشگاه مي‌آورد و خيلي خوب مي‌فروخت و جزو پرفروش‌ترين كتاب‌ها بود اما كتاب اول همين نويسنده كه توسط حوزه هنري چاپ شده بود در غرفه انتشارات حوزه هنري موجود نبود و بسياري از مردم مراجعه مي‌كردند و دست خالي باز مي‌گشتند. مي‌خواهم بگويم شايد اين نوع نگاه غير‌اقتصادي به هنر متعهد و هميشه آن را نيازمند حمايت دانستن بيشتر به دليل سايه سنگين دولتي بودن است به بيان ديگر براي مدير انتشارات شما فرقي نمي‌كرد اين كتاب به نمايشگاه برسد و مثلا‌ 10 هزار نسخه بفروشد يا اصلا‌ موجود نباشد اما براي ناشر خصوصي يك جلد فروش بيشتر هم يك جلد است.
البته اين موضوع توضيح خاصي دارد و آن اين است كه ما هميشه تعداد زيادي كتاب با كيفيت خوب در نوبت چاپ داريم و...
در همين رابطه :
. ماخذ: روزنامه‌ي اعتماد ملي

  نظرات
نام:
پست الکترونيک:
وب سايت / وب لاگ
نظر:
 
   
 
   
   صفحه نخست
   يادداشت
   اخبار
   تازه ها
   يادداشت دوستان
   کتابها
   درباره نويسنده
   تيراژ:٨٦٠٢٥٠
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 

 
بازديد کننده اين صفحه: ٥٤٣٠
.کليه حقوق محفوظ است
© CopyRight 2008 Ermia.ir & Amirkhani.ir
سايت رسمي رضا اميرخاني
Because when the replica watches uk astronauts entered the replica watches sale space, wearing a second generation of the Omega replica watches, this watch is rolex replica his personal items.